ALLOTJAMENT ST. PETERSBURG

TROBI ALLOTJAMENT A ST. PETERSBURG DE QUALITAT, DE FORMA RÀPIDA I SENZILLA. AL MATEIX CENTRE DE ST. PETERSBURG

Allotjament a sant-petersburg. Allotjament sant-petersburg per a curtes estades o vacances, apartaments turístics, molt ben equipats, màxima comoditat. Allotjaments a sant-petersburg, situats al centre de St. Petersburg, al costat de les zones més turístiques, bars i restaurants. sant-petersburg allotjament

searching...

Cercant apartaments per a les dates sol.licitades

Consulta la disponibilitat d'apartaments a St. Petersburg

Adults i nens més grans de dos anys

Els voltants

Carrer:

Nevsky Prospect

Transport més proper:

Mayakovskaya/Ploshchad Vosstania

A prop de:

CENTRE. El centre històric de Sant Petersbourg és troba proper als monuments principals i altres llocs d’interès, cultural o turístic, on es pot arribar molt fàcilment caminant o amb el metro. En pocs minuts s''arriba a, entre altres, el Nevski Prospektet, l''església Vladimirskaya, o també el gran mercat Kuznechniy i per descomptat molts museus, botigues, restaurants i llocs de diversió. El meravellós museu de l’ Hermitages es troba a 20 minuts caminant. És un dels barris més poblats de la ciutat i està declarat per la UNESCO Patrimoni de la Humanitat.

L' Apartament

  • Superfície : 100 m2
  • Capacitat : 6
  • Nom. de dormitoris:2
  • Terrassa o Pati:no
  • Num. de planta:6e
  • Ascensor:si
  • Distància centre-ciutat:menys de 15 minuts a peu

Equipament

Llits

  • Sofàs-llit dobles:1
  • Llits dobles:2

Altre equipament

  • Aspiradora
  • Assecador de cabell
  • Bullidor d'aigua
  • Calefacció
  • Cuina
  • Estris per cuinar
  • Forn
  • Frigorífic
  • Microones
  • Minicadena CD
  • Planxa
  • Radiadors portatils
  • Rentadora
  • Roba de Llit i tovalloles
  • Telefon
  • Telèfon per trucades entrants
  • TV
  • TV per Satèl.lit

Condicions

  • Accés cadires rodes: no és totalment adaptat, però és possible l'accés amb cadira de rodes  no
  • Pagament del lloguer a la persona de contacte:  en efectiu o targeta de crèdit el dia d'arrivada
  • Fiança:  100 € en efectiu, es torna el dia de la sortida
  • Hora d'arrivada:  apartir de les 14:00
  • Hora de sortida:  abans de les 12.00h
  • Restriccions horaries del check-in:  no hi ha restriccions
  • Restriccions horaries del check-out:  no hi ha restriccions
  • Consigna d'equipatge:  a la oficina
  • Aigua, gas, electricitat:  inclosos
  • Fumadors:  no
  • S'accepten animals:  no
  • Restriccions per edat:  no
  • Entrega de claus:  a l'apartament
  • Neteja:  a la sortida

MAP Location map + Zoom- Zoom Reset Zoom

Preu per l'apartament NEVSKY 2
del 20/11/2008 fins al 27/11/2008 per a 2 persones.

dies Preu diari Preu Total
7 105,95 € 741,66 €
Import Reserva
139,66 € El preu de reserva 139.664 EUR està inclòs en el preu total
Preu de l'allotjament
602,00 € en efectiu o targeta de crèdit el dia d'arrivada
  • Preu per dia i persona es de 52.98EUR
  • Per a reservar l'apartamento has de pagar l'import de la reserva, mitjançant targeta de crèdit o transferència bancaria.
Bookmark and Share

Allotjament a sant-petersburg Allotjament econòmic a sant-petersburg mitjançant el nostre web. És un procés molt senzill i ràpid. Pot consultar la disponibilitat de sant-petersburg allotjament econòmic introduïnt les dates d'interès.

Allotjament a sant-petersburg Per a lloguer curtes estades sant-petersburg, els nostres apartaments són més amplis i comfortables que molts hotel a sant-petersburg. L'estada resultarà molt més econòmica i agradable en un dels nostres cèntrics apartaments turístics.

St. Petersburg allotjament econòmic. Allotjaments a sant-petersburg en els nostres apartaments. Consulti la nostra àmplia oferta d' allotjament sant-petersburg, trobant el que millor s'adapti a la seva necessitat, segons si vol allotjaments a sant-petersburg per a la família, per compartir amb amics o per feina.