APARTAMENTS DE LLOGUER A BERLIN EQUIPATS

LA MILLOR SOLUCIÓ PER A LA TEVA ESTADA CURTA A BERLIN. APARTAMENTS A BERLIN

berlin apartaments totalment equipats situats al centre de la ciutat. Consulti disponibilitat d' apartaments berlin i faci la seva reserva. lloguer apartaments berlin per a curtes estades.

searching...

Cercant apartaments per a les dates sol.licitades

Consulta la disponibilitat d'apartaments a Berlin

Adults i nens més grans de dos anys

Els voltants

Carrer:

Leipziger Strasse

Transport més proper:

Stadtmitte

A prop de:

MITTE El districte centre de Berlín s''extén des d'' Alexander Platz a l'' Est fins a la Porta de Brandemburg a l'' Oest. És una barri nou sorgit després de la caiguda del mur que encara es troba en ple desenvolupament urbanístic però el Mitte s''ha convertiti ja en la zona més de moda i cara de la ciutat. Junt a les botigues exclusives de l''Avinguda Unter den Linden, els hotels de luxe i les embaixades de França o el Regne Unit, conviu l''escena underground més activa d''Europa, amb tallers d''artistes, clubs de música electrònica i botigues de roba i decoració d''avantguarda.

L' Apartament

  • Superfície : 55 m2
  • Capacitat : 4
  • Nom. de dormitoris:1
  • Terrassa o Pati:no
  • Num. de planta:6e
  • Ascensor:si
  • Distància centre-ciutat:menys de 15 minuts a peu

Equipament

Llits

  • Llits individuals:2
  • Llits dobles:1

Altre equipament

  • Bressol
  • Bullidor d'aigua
  • Cafetera
  • Calefacció
  • Cuina
  • Estris per cuinar
  • Forn
  • Frigorífic
  • Microones
  • Roba de Llit i tovalloles
  • TV

Condicions

  • Accés cadires rodes:  si
  • Pagament del lloguer a la persona de contacte:  en efectiu el dia d'arrivada
  • Fiança:  no es cobra fiança
  • Hora d'arrivada:  apartir de les 14:00
  • Hora de sortida:  abnas de les 11:00
  • Restriccions horaries del check-in:  no hi ha restriccions
  • Consigna d'equipatge:  en el garatge
  • Aigua, gas, electricitat:  inclosos
  • Fumadors:  no
  • S'accepten animals:  no
  • Restriccions per edat:  no
  • Entrega de claus:  a l'apartament
  • Neteja:  a la sortida

MAP Location map + Zoom- Zoom Reset Zoom

Preu per l'apartament CITYCENTER W2
del 30/08/2008 fins al 06/09/2008 per a 2 persones.

dies Preu diari Preu Total
7 78,21 € 547,44 €
Import Reserva
97,44 € El preu de reserva 97.44 EUR està inclòs en el preu total
Preu de l'allotjament
450,00 € en efectiu el dia d'arrivada
  • Preu per dia i persona es de 39.10EUR
  • Per a reservar l'apartamento has de pagar l'import de la reserva, mitjançant targeta de crèdit o transferència bancaria.
Bookmark and Share

Posem a la seva disposició la nostra plataforma de reserves per a consultar la disponibilitat d' Apartaments econòmics a berlin. Només amb 3 clics pot tenir la reserva feta i confirmada. apartaments baratos a berlin a la seva disposició, amplis, ben equipats i molt cèntrics.

Apartaments a berlin Els nostres apartaments turístics berlin estan equipats amb cuina i tot allò necessari per a passar una estada a Berlin totalment còmoda i agradable. Consulti totes aquestes dades sobre apartaments turístics a berlin al nostre web. Si té cap dubte, es pot posar en contacte amb nosaltres.

Apartaments ideals. L'àmplia gamma d' apartaments a berlin que oferim li permet trobar el seu apartaments berlin, ajustat a les seves necessitats, nombre d'habitacions, comoditats, zona i preu. berlin apartaments.