HOTELS PARIS EQUIPAT

APARTAMENTS I APARTHOTELS A PARIS, ECONÒMICS, AL CENTRE DE PARIS I TOTALMENT EQUIPATS.

Aparthotels a paris. Hotels a paris o aparthotels paris, apartaments molt cèntrics, amplis i totalment equipats. Consulti la disponibilitat a Paris mitjançant el formulari de reserves. Apartaments a Paris per a estades curtes, viatges en família, amics o feina.Oblidi's dels hotels paris.

searching...

Cercant apartaments per a les dates sol.licitades

Consulta la disponibilitat d'apartaments a Paris

Adults i nens més grans de dos anys

Els voltants

Carrer:

Rue Washington

Transport més proper:

George V

A prop de:

8/ CHAMPS-ELYSÉES, MADELEINE. Avenue donis Champs Elysées és segurament l''avinguda més coneguda de la capital francesa, amb les seves nombroses botigues i per la seva fama mundial atreu molts turistes a cada moment de l''any. Molt prop es situa l''estupenda Església de la Madelaine, amb la sevas 52 columnes en estil “temple-grec” i els seus famosos frescos a l''interior. A la zona hi ha a més molts cinemas, teatres, bars i discoteques per als quals vulguin divertir-se a la nit.

L' Apartament

  • Superfície : 12 m2
  • Capacitat : 2
  • Nom. de dormitoris:Estudi
  • Terrassa o Pati:no
  • Num. de planta:6e
  • Ascensor:si
  • Distància centre-ciutat:menys de 15 minuts a peu

EL BANY PRIVAT ES TROBA FORA DEL APARTMENT EN UN LLOC COMPARTIT

Equipament

Llits

  • Llits dobles:1

Altre equipament

  • Assecador de cabell
  • Calefacció
  • Conexió internet ADSL
  • Connexió internet wireless
  • Cuina
  • Estris per cuinar
  • Frigorífic
  • Microones
  • Planxa
  • Radio
  • Roba de Llit i tovalloles
  • Telèfon per trucades entrants
  • TV per Satèl.lit

Condicions

  • Accés cadires rodes: no és totalment adaptat, però és possible l'accés amb cadira de rodes  no
  • Pagament del lloguer a la persona de contacte:  pagament del 50% lloguer la mateixa setmana de la reserva amb transfèrencia bancària
  • Fiança:  150 € en efectiu, es torna el dia de la sortida
  • Hora d'arrivada:  apartir de les 14:00
  • Hora de sortida:  abnas de les 11:00
  • Restriccions horaries del check-in:  després de les 22:00 recargo de 35.00 Eur (els festius 35€ durant tot el dia)
  • Consigna d'equipatge:  a l'estació de tren
  • Aigua, gas, electricitat:  inclosos
  • Fumadors:  no
  • S'accepten animals:  no
  • Restriccions per edat:  no
  • Entrega de claus:  a l'apartament
  • Neteja:  a la sortida

MAP Location map + Zoom- Zoom Reset Zoom

Preu per l'apartament ELYSÉEWASHIN
del 03/12/2008 fins al 10/12/2008 per a 2 persones.

dies Preu diari Preu Total
7 66,60 € 466,20 €
Import Reserva
81,20 € El preu de reserva 81.2 EUR està inclòs en el preu total
Preu de l'allotjament
385,00 € pagament del 50% lloguer la mateixa setmana de la reserva amb transfèrencia bancària
  • Preu per dia i persona es de 33.30EUR
  • Per a reservar l'apartamento has de pagar l'import de la reserva, mitjançant targeta de crèdit o transferència bancaria.
Bookmark and Share

El nostre potent sistema de reserves «on-line» d' aparthotels a paris, pot oferir-li la possiblitat de realitzar una reserva d' apartahotels paris amb pocs clics. Més ràpid que apartahotels a paris.

Aparthotels a paris Apartaments totalment equipats pe oferir-li una estada comfortable. apart hotel paris situats prop de les zones més turístiques. Al costat dels nostres apart hotels a paris trobarà els millors restaurants, monuments i zones d'oci.

Aparthotels Paris. Aparthotels a paris amb el calendari de disponibilitat actualitzat al moment. Tots els nostres apartaments són amplis, donant més espai que els hotels a paris i ben equipats situats en zones cèntriques o ben comunicats. Reservi algun dels nostres apartaments, una solució econòmica i més còmoda que [hotels Paris]