LLOGUER APARTAMENTS OLHAO

LA MILLOR SOLUCIÓ PER A LA TEVA ESTADA CURTA A OLHAO. APARTAMENTS A OLHAO

olhao apartaments totalment equipats situats al centre de la ciutat. Consulti disponibilitat d' apartaments olhao i faci la seva reserva. lloguer apartaments olhao per a curtes estades.

searching...

Cercant apartaments per a les dates sol.licitades

Consulta la disponibilitat d'apartaments a Olhao

Adults i nens més grans de dos anys

Els voltants

Carrer:

Rua Capitao Henrique Galvao

A prop de:

FUSETA. Amb història que remunta al segle XVI, aquest poble de pescadors, també conegut per Blanca “Núvia del Mar”, barri del municipi de Olho, es troba a 6 km de Olho i 11km de Tavira. Inicialment funcionava com lloc per a guardar els instruments de l''activitat de la pesca. Més tard, gràcies al fàcil accés al mar, els pescadors van acabar d''instal•lar-se i han construït les seves cases. Situada en l''àrea protegida del Parc Natural de Ria Formosa, aquí es poden observar vivers de marisc, com la cloïssa o escopinya de gallet. Visiti també l''Església Matriu de Fuseta i Torre de Bias. Gaudir d''un final de tarda en el bar O Fanal, en la platja de la illa Armona o en un dels diversos restaurants de peix fresc.

L' Apartament

  • Superfície : 68 m2
  • Capacitat : 6
  • Nom. de dormitoris:2
  • Terrassa o Pati:si (5 m2)
  • Num. de planta:1er
  • Ascensor:no
  • Distància centre-ciutat:5-10 Km

Equipament

Llits

  • Llits individuals:2
  • Sofàs-llit dobles:1
  • Llits dobles:1

Altre equipament

  • Aire condicionat
  • Aspiradora
  • Barbacoa
  • Bullidor d'aigua
  • Cafetera
  • Cuina
  • Estris per cuinar
  • Exprimedor
  • Frigorífic
  • Microones
  • Planxa
  • Rentadora
  • Roba de Llit i tovalloles
  • Torradora
  • TV

Condicions

  • Accés cadires rodes: no és totalment adaptat, però és possible l'accés amb cadira de rodes  no
  • Pagament del lloguer a la persona de contacte:  pagament de 30% lloguer la mateixa setmana de la reserva amb trasfèrenci bancària
  • Fiança:  200 € en efectiu, es torna el dia de la sortida
  • Hora d'arrivada:  apartir de les 16:00
  • Hora de sortida:  abans de les 12.00h
  • Restriccions horaries del check-in:  no hi ha restriccions
  • Restriccions horaries del check-out:  no hi ha restriccions
  • Consigna d'equipatge:  a l'estació de tren
  • Aigua, gas, electricitat:  inclosos
  • Fumadors:  si
  • S'accepten animals:  si
  • Restriccions per edat:  no
  • Entrega de claus:  a l'apartament
  • Neteja:  a la sortida

MAP Location map + Zoom- Zoom Reset Zoom

Preu per l'apartament APT M2-63816
del 04/12/2008 fins al 11/12/2008 per a 2 persones.

dies Preu diari Preu Total
7 62,58 € 438,08 €
Import Reserva
73,08 € El preu de reserva 73.08 EUR està inclòs en el preu total
Preu de l'allotjament
365,00 € pagament de 30% lloguer la mateixa setmana de la reserva amb trasfèrenci bancària
  • Preu per dia i persona es de 31.29EUR
  • Per a reservar l'apartamento has de pagar l'import de la reserva, mitjançant targeta de crèdit o transferència bancaria.
Bookmark and Share

Posem a la seva disposició la nostra plataforma de reserves per a consultar la disponibilitat d' Apartaments econòmics a olhao. Només amb 3 clics pot tenir la reserva feta i confirmada. apartaments baratos a olhao a la seva disposició, amplis, ben equipats i molt cèntrics.

Apartaments a olhao Els nostres apartaments turístics olhao estan equipats amb cuina i tot allò necessari per a passar una estada a Olhao totalment còmoda i agradable. Consulti totes aquestes dades sobre apartaments turístics a olhao al nostre web. Si té cap dubte, es pot posar en contacte amb nosaltres.

Apartaments ideals. L'àmplia gamma d' apartaments a olhao que oferim li permet trobar el seu apartaments olhao, ajustat a les seves necessitats, nombre d'habitacions, comoditats, zona i preu. olhao apartaments.