LLOGUER APARTAMENTS PISA

LA MILLOR SOLUCIÓ PER A LA TEVA ESTADA CURTA A PISA. APARTAMENTS A PISA

pisa apartaments totalment equipats situats al centre de la ciutat. Consulti disponibilitat d' apartaments pisa i faci la seva reserva. lloguer apartaments pisa per a curtes estades.

searching...

Cercant apartaments per a les dates sol.licitades

Consulta la disponibilitat d'apartaments a Pisa

Adults i nens més grans de dos anys

Els voltants

Carrer:

Via Cavalca

A prop de:

CENTRE. En el centre històric es troben molts monuments de gran importància històrica i coneguts en tot el món, com la famosa Torre Pendente. Es tracta d''un campanar construït durant dos segles sota el qual va cedir el sòl, inclinant la torre alguns graus. La Torre es troba en la famosa Piazza dei Miracoli, declarada el 1987 Patrimoni Mundial de la Humanitat per la UNESCO, juntament amb el Duomo i el Battistero. Altres llocs d''interès en el centre són la Piazza dei Cavalieri, antiga seu política de la Republica Pisana, l''església de S. Stefano, el Palau de la Canonica, el Palau del Consiglio, el Col·legi Puteano i la Torre del Rellotge. En les proximitats es troba l''estació FS que permet d''arribar còmodament l''aeroport Galilei


L' Apartament

  • Superfície : 80 m2
  • Capacitat : 4
  • Nom. de dormitoris:2
  • Terrassa o Pati:no
  • Num. de planta:2n
  • Ascensor:no
  • Distància centre-ciutat:està en el centre

Equipament

Llits

  • Llits dobles:2

Altre equipament

  • Cafetera
  • Calefacció
  • Cuina
  • DVD
  • Estris per cuinar
  • Forn
  • Frigorífic
  • Planxa
  • Radio
  • Rentadora
  • Roba de Llit i tovalloles
  • Torradora
  • TV
  • Ventiladors

Condicions

  • Accés cadires rodes: no és totalment adaptat, però és possible l'accés amb cadira de rodes  no
  • Pagament del lloguer a la persona de contacte:  pagament del 50% lloguer la mateixa setmana de la reserva amb transfèrencia bancària
  • Fiança:  300 € en efectiu, es torna el dia de la sortida
  • Hora d'arrivada:  de 15.00 a 19.00
  • Hora de sortida:  abnas de les 11:00
  • Restriccions horaries del check-in:  arrivadas fins 19.00h
  • Restriccions horaries del check-out:  no hi ha restriccions
  • Consigna d'equipatge:  a l'estació de tren
  • Aigua, gas, electricitat:  inclosos
  • Fumadors:  no
  • S'accepten animals:  no
  • Restriccions per edat:  no
  • Entrega de claus:  a l'apartament
  • Neteja:  a la sortida

MAP Location map + Zoom- Zoom Reset Zoom

Preu per l'apartament TORRE MERCATO
del 04/12/2008 fins al 11/12/2008 per a 2 persones.

dies Preu diari Preu Total
7 107,13 € 749,92 €
Import Reserva
129,92 € El preu de reserva 129.92 EUR està inclòs en el preu total
Preu de l'allotjament
620,00 € pagament del 50% lloguer la mateixa setmana de la reserva amb transfèrencia bancària
  • Preu per dia i persona es de 53.57EUR
  • Per a reservar l'apartamento has de pagar l'import de la reserva, mitjançant targeta de crèdit o transferència bancaria.
Bookmark and Share

Posem a la seva disposició la nostra plataforma de reserves per a consultar la disponibilitat d' Apartaments econòmics a pisa. Només amb 3 clics pot tenir la reserva feta i confirmada. apartaments baratos a pisa a la seva disposició, amplis, ben equipats i molt cèntrics.

Apartaments a pisa Els nostres apartaments turístics pisa estan equipats amb cuina i tot allò necessari per a passar una estada a Pisa totalment còmoda i agradable. Consulti totes aquestes dades sobre apartaments turístics a pisa al nostre web. Si té cap dubte, es pot posar en contacte amb nosaltres.

Apartaments ideals. L'àmplia gamma d' apartaments a pisa que oferim li permet trobar el seu apartaments pisa, ajustat a les seves necessitats, nombre d'habitacions, comoditats, zona i preu. pisa apartaments.