LLOGUER APARTAMENTS RIO DE JANEIRO

LA MILLOR SOLUCIÓ PER A LA TEVA ESTADA CURTA A RIO DE JANEIRO. APARTAMENTS A RIO DE JANEIRO

rio-de-janeiro apartaments totalment equipats situats al centre de la ciutat. Consulti disponibilitat d' apartaments rio-de-janeiro i faci la seva reserva. lloguer apartaments rio-de-janeiro per a curtes estades.

searching...

Cercant apartaments per a les dates sol.licitades

Consulta la disponibilitat d'apartaments a Rio de Janeiro

Adults i nens més grans de dos anys

Els voltants

Carrer:

Almirante Goncalves

A prop de:

COPACABANA.Copacabana és un dels barris més famosos de la ciutat de Rio de Janeiro.
Localitzat a la zona sud de la ciutat, té una bonica platja en forma de mitja lluna. Aquesta platja s''estén per 4 quilometres protegida per una serralada d''edificis, i va des del Fort de Copacabana fins a un penya segat de roca sòlida cridat el Morro de Leme. Darrere d''aquesta roca es troba el famós Pa de Sucre i a l''altre costat del fort la no menys coneguda platja de Ipanema. El barri està ple de bons restaurants, cinemes, bancs, sinagogues, locals i teatres.

L' Apartament

  • Superfície : 45 m2
  • Capacitat : 5
  • Nom. de dormitoris:2
  • Terrassa o Pati:no
  • Num. de planta:7e o més
  • Ascensor:si
  • Distància centre-ciutat:5-10 Km

Equipament

Llits

  • Sofàs-llit dobles:1
  • Llits dobles:2

Altre equipament

  • Aire condicionat
  • Cuina
  • DVD
  • Estris per cuinar
  • Frigorífic
  • Microones
  • Reproductor MP3
  • Roba de Llit i tovalloles
  • Sandwichera
  • TV per Satèl.lit

Condicions

  • Accés cadires rodes: no és totalment adaptat, però és possible l'accés amb cadira de rodes  no
  • Pagament del lloguer a la persona de contacte:  pagament de 30% lloguer la mateixa setmana de la reserva amb targeta de crèdi
  • Fiança:  220 € la mateixa setmana de la reserva amb trasfèrenci bancària
  • Hora d'arrivada:  apartir de les 14:00
  • Hora de sortida:  abnas de les 11:00
  • Restriccions horaries del check-in:  no hi ha restriccions
  • Restriccions horaries del check-out:  no hi ha restriccions
  • Consigna d'equipatge:  dins de l'apartament
  • Aigua, gas, electricitat:  inclosos
  • Fumadors:  si
  • S'accepten animals:  no
  • Restriccions per edat:  no
  • Entrega de claus:  a l'apartament
  • Neteja:  a la sortida

MAP Location map + Zoom- Zoom Reset Zoom

Preu per l'apartament ALMIRANTE
del 04/12/2008 fins al 11/12/2008 per a 2 persones.

dies Preu diari Preu Total
7 169,89 € 1.189,24 €
Import Reserva
219,24 € El preu de reserva 219.24 EUR està inclòs en el preu total
Preu de l'allotjament
970,00 € pagament de 30% lloguer la mateixa setmana de la reserva amb targeta de crèdi
  • Preu per dia i persona es de 84.95EUR
  • Per a reservar l'apartamento has de pagar l'import de la reserva, mitjançant targeta de crèdit o transferència bancaria.
Bookmark and Share

Posem a la seva disposició la nostra plataforma de reserves per a consultar la disponibilitat d' Apartaments econòmics a rio-de-janeiro. Només amb 3 clics pot tenir la reserva feta i confirmada. apartaments baratos a rio-de-janeiro a la seva disposició, amplis, ben equipats i molt cèntrics.

Apartaments a rio-de-janeiro Els nostres apartaments turístics rio-de-janeiro estan equipats amb cuina i tot allò necessari per a passar una estada a Rio de Janeiro totalment còmoda i agradable. Consulti totes aquestes dades sobre apartaments turístics a rio-de-janeiro al nostre web. Si té cap dubte, es pot posar en contacte amb nosaltres.

Apartaments ideals. L'àmplia gamma d' apartaments a rio-de-janeiro que oferim li permet trobar el seu apartaments rio-de-janeiro, ajustat a les seves necessitats, nombre d'habitacions, comoditats, zona i preu. rio-de-janeiro apartaments.