LLOGUER CURTES ESTADES GRANADA

TROBI ALLOTJAMENT A GRANADA DE QUALITAT, DE FORMA RÀPIDA I SENZILLA. AL MATEIX CENTRE DE GRANADA

Allotjament a granada. Allotjament granada per a curtes estades o vacances, apartaments turístics, molt ben equipats, màxima comoditat. Allotjaments a granada, situats al centre de Granada, al costat de les zones més turístiques, bars i restaurants. granada allotjament

searching...

Cercant apartaments per a les dates sol.licitades

Consulta la disponibilitat d'apartaments a Granada

Adults i nens més grans de dos anys

Els voltants

Carrer:

C/ Gumiel de San Pedro

A prop de:

ALBAICÍN. El barri de l’Albaicín està edificat sobre una colina i constitueix un mirador privilegiat de l’Alhambra. Des de la Plaça de San Nicolás es pot iniciar un recorregut salpicat de nombroses esglésies com: San Nicolás, San Salvador, San Juan de los Reyes i San José. És el barri més típic de la ciutat, on s’aixecà la primera fortalesa àrab de Granada, de la que encara queden les muralles de l’època Nazarí.

L' Apartament

  • Superfície : 67 m2
  • Capacitat : 8
  • Nom. de dormitoris:3
  • Terrassa o Pati:si
  • Num. de planta:1er
  • Ascensor:no
  • Distància centre-ciutat:menys de 15 minuts a peu

Equipament

Llits

  • Llits individuals:2
  • Sofàs-llit dobles:1
  • Llits dobles:2

Altre equipament

  • Aire condicionat
  • Assecador de cabell
  • Batidora
  • Bressol
  • Bullidor d'aigua
  • Cafetera
  • Calefacció
  • Connexió internet wireless
  • Cuina
  • Estris per cuinar
  • Exprimedor
  • Forn
  • Frigorífic
  • Microones
  • Mobles de terrassa
  • Planxa
  • Roba de Llit i tovalloles
  • Torradora

Condicions

  • Accés cadires rodes: no és totalment adaptat, però és possible l'accés amb cadira de rodes  no
  • Pagament del lloguer a la persona de contacte:  pagament de 30% lloguer la mateixa setmana de la reserva amb targeta de crèdi
  • Fiança:  no es cobra fiança
  • Hora d'arrivada:  apartir de les 14:00
  • Hora de sortida:  abans de les 12.00h
  • Restriccions horaries del check-in:  després de les 22:00 recargo de 35.00 Eur, no es pot arrivar més tard de les 00:00
  • Restriccions horaries del check-out:  no hi ha restriccions
  • Consigna d'equipatge:  a l'estació de tren
  • Aigua, gas, electricitat:  inclosos
  • Fumadors:  si
  • S'accepten animals:  no
  • Restriccions per edat:  no
  • Entrega de claus:  a l'apartament
  • Neteja:  a la sortida

MAP Location map + Zoom- Zoom Reset Zoom

Preu per l'apartament AMANECER
del 04/12/2008 fins al 11/12/2008 per a 2 persones.

dies Preu diari Preu Total
7 114,58 € 802,03 €
Import Reserva
151,03 € El preu de reserva 151.032 EUR està inclòs en el preu total
Preu de l'allotjament
651,00 € pagament de 30% lloguer la mateixa setmana de la reserva amb targeta de crèdi
  • Preu per dia i persona es de 57.29EUR
  • Per a reservar l'apartamento has de pagar l'import de la reserva, mitjançant targeta de crèdit o transferència bancaria.
Bookmark and Share

Allotjament a granada Allotjament econòmic a granada mitjançant el nostre web. És un procés molt senzill i ràpid. Pot consultar la disponibilitat de granada allotjament econòmic introduïnt les dates d'interès.

Allotjament a granada Per a lloguer curtes estades granada, els nostres apartaments són més amplis i comfortables que molts hotel a granada. L'estada resultarà molt més econòmica i agradable en un dels nostres cèntrics apartaments turístics.

Granada allotjament econòmic. Allotjaments a granada en els nostres apartaments. Consulti la nostra àmplia oferta d' allotjament granada, trobant el que millor s'adapti a la seva necessitat, segons si vol allotjaments a granada per a la família, per compartir amb amics o per feina.