NÀPOLS APARTAMENTS DISPONIBLE

LA MILLOR SOLUCIÓ PER A LA TEVA ESTADA CURTA A NÀPOLS. APARTAMENTS A NÀPOLS

napols apartaments totalment equipats situats al centre de la ciutat. Consulti disponibilitat d' apartaments napols i faci la seva reserva. lloguer apartaments napols per a curtes estades.

searching...

Cercant apartaments per a les dates sol.licitades

Consulta la disponibilitat d'apartaments a Nàpols

Adults i nens més grans de dos anys

Els voltants

Carrer:

Via Chiatamone

Transport més proper:

Piazza Amedeo (Bus: Piazza Vittoria)

A prop de:

SAN FERDINANDO. Quan arribi A Nàpols es trobarà de seguida en l''escenari de la Plaça del Municipi, dominada per la multitud imponent del Maschio Angioino o Castel Nuovo; molt prop està l''important Teatre Sant Carlo, la magnifica Galeria Umberto I i l''espectacular Plaça del Plebiscito envoltada per la majestuosa façana del Palacio Real, el columnat semicircular i les cupulas de la esplèndida església de Sant Francesco. El barri està connectat amb el Vomero amb el funicular, entre les mes importants en el món per la seva longitud, eficiència i capacitat de transport.

L' Apartament

  • Superfície : 37 m2
  • Capacitat : 3
  • Nom. de dormitoris:Estudi
  • Terrassa o Pati:no
  • Num. de planta:2n
  • Ascensor:si
  • Distància centre-ciutat:està en el centre

Equipament

Llits

  • Llits dobles:1
  • Sofàs-llit individuals:1

Altre equipament

  • Aire condicionat
  • Assecador de cabell
  • Bullidor d'aigua
  • Calefacció
  • Conexió internet ADSL
  • Cuina
  • Estris per cuinar
  • Forn
  • Frigorífic
  • Microones
  • Parking no inclòs en el preu
  • Planxa
  • Roba de Llit i tovalloles
  • TV
  • TV per Satèl.lit

Condicions

  • Accés cadires rodes: no és totalment adaptat, però és possible l'accés amb cadira de rodes  no
  • Pagament del lloguer a la persona de contacte:  en efectiu el dia d'arrivada
  • Fiança:  200 € en efectiu, es torna el dia de la sortida
  • Hora d'arrivada:  apartir de les 14:00
  • Hora de sortida:  abnas de les 11:00
  • Restriccions horaries del check-in:  no hi ha restriccions
  • Restriccions horaries del check-out:  no hi ha restriccions
  • Consigna d'equipatge:  a l'estació de tren
  • Aigua, gas, electricitat:  inclosos
  • Fumadors:  si
  • S'accepten animals:  no
  • Restriccions per edat:  no
  • Entrega de claus:  a l'apartament
  • Neteja:  a la sortida

MAP Location map + Zoom- Zoom Reset Zoom

Preu per l'apartament CHIAIA RELAX
del 03/12/2008 fins al 10/12/2008 per a 2 persones.

dies Preu diari Preu Total
7 118,15 € 827,03 €
Import Reserva
151,03 € El preu de reserva 151.032 EUR està inclòs en el preu total
Preu de l'allotjament
676,00 € en efectiu el dia d'arrivada
  • Preu per dia i persona es de 59.07EUR
  • Per a reservar l'apartamento has de pagar l'import de la reserva, mitjançant targeta de crèdit o transferència bancaria.
Bookmark and Share

Posem a la seva disposició la nostra plataforma de reserves per a consultar la disponibilitat d' Apartaments econòmics a napols. Només amb 3 clics pot tenir la reserva feta i confirmada. apartaments baratos a napols a la seva disposició, amplis, ben equipats i molt cèntrics.

Apartaments a napols Els nostres apartaments turístics napols estan equipats amb cuina i tot allò necessari per a passar una estada a Nàpols totalment còmoda i agradable. Consulti totes aquestes dades sobre apartaments turístics a napols al nostre web. Si té cap dubte, es pot posar en contacte amb nosaltres.

Apartaments ideals. L'àmplia gamma d' apartaments a napols que oferim li permet trobar el seu apartaments napols, ajustat a les seves necessitats, nombre d'habitacions, comoditats, zona i preu. napols apartaments.