PIS A PARIS DISPONIBLE

RESERVI UN APARTAMENT A PARIS CÈNTRIC I EQUIPAT. APARTAMENTS DISPONIBLES A PARIS.

Apartament a paris. Realitzi la seva reserva de forma segura de l' apartament paris, solució econòmica per al seu viatge a Paris. Estudis a paris o pis paris al centre de la ciutat disponibles per a vostè.

searching...

Cercant apartaments per a les dates sol.licitades

Consulta la disponibilitat d'apartaments a Paris

Adults i nens més grans de dos anys

Els voltants

Carrer:

Rue de Turbigo

Transport més proper:

Etienne Marcel (M4)

A prop de:

1/ CHATELET. Châtelet, el centre geogràfic i històric de París. Les zones més antigues i pintoresques de París com el Marais, Saint Germain, Barri Llatí, Ile Cité i Ile St. Louis totes elles situades a una bona distància per anar-hi a peu. Châtelet és un barri molt viu amb molts bars amb encant, botigues i restaurants i on es pot gaudir de la autèntica vida parisina.

L' Apartament

  • Superfície : 65 m2
  • Capacitat : 5
  • Nom. de dormitoris:2
  • Terrassa o Pati:no
  • Num. de planta:4rt
  • Ascensor:si
  • Distància centre-ciutat:menys de 15 minuts a peu

Equipament

Llits

  • Llits dobles:1
  • Llits dobles sobre altell:1
  • Llits individuals plegables:1

Altre equipament

  • Assecador de cabell
  • Batidora
  • Calefacció
  • Cuina
  • DVD
  • Estris per cuinar
  • Frigorífic
  • Ordinador
  • Planxa
  • Rentadora
  • Roba de Llit (tovalloles no incloses)
  • Torradora
  • TV

Condicions

  • Accés cadires rodes: no és totalment adaptat, però és possible l'accés amb cadira de rodes  no
  • Pagament del lloguer a la persona de contacte:  pagament del 50% lloguer la mateixa setmana de la reserva amb transfèrencia bancària
  • Fiança:  500 € en efectiu o cheques a l'arrivada
  • Hora d'arrivada:  apartir de les 14:00
  • Hora de sortida:  abans de les 12.00h
  • Restriccions horaries del check-in:  arrivadas fins 19.00h
  • Restriccions horaries del check-out:  no hi ha restriccions
  • Consigna d'equipatge:  a l'estació de tren
  • Aigua, gas, electricitat:  inclosos
  • Fumadors:  si
  • S'accepten animals:  no
  • Restriccions per edat:  no
  • Entrega de claus:  a l'apartament
  • Neteja:  a la sortida

MAP Location map + Zoom- Zoom Reset Zoom

Preu per l'apartament TURBIGO 1
del 22/11/2008 fins al 29/11/2008 per a 2 persones.

dies Preu diari Preu Total
7 226,85 € 1.587,96 €
Import Reserva
267,96 € El preu de reserva 267.96 EUR està inclòs en el preu total
Preu de l'allotjament
1.320,00 € pagament del 50% lloguer la mateixa setmana de la reserva amb transfèrencia bancària
  • Preu per dia i persona es de 113.43EUR
  • Per a reservar l'apartamento has de pagar l'import de la reserva, mitjançant targeta de crèdit o transferència bancaria.
Bookmark and Share

En el nostre web podrà buscar el millor allotjament a Paris amb la nostra àmplia oferta de cèntrics apartament a paris. Busqui segons les seves necessitats, més ampli que albergs a paris. Faci la reserva de l'apartament que més li agradi. Tots els nostres apartaments a Paris tenen la disponibilitat actualitzada al moment. No albergs paris.

Apartament a paris Realitzi un lloguer barato paris. Segur que estarà més còmode que en habitacions paris o en un alberg. Preus molt econòmics per persona.

Lloguer apartaments a Paris. No perdi l'oportunitat de reservar un apartament paris al centre de la ciutat. Viurà uns dies en un bonic apartament a Paris, amb totes les comoditats i prestacions. estudis a paris No dubti en posar-se en contacte amb nosaltres si té qualsevol dubte.