PIS A VALÈNCIA

RESERVI UN APARTAMENT A VALÈNCIA CÈNTRIC I EQUIPAT. APARTAMENTS DISPONIBLES A VALÈNCIA.

Apartament a valencia. Realitzi la seva reserva de forma segura de l' apartament valencia, solució econòmica per al seu viatge a València. Estudis a valencia o pis valencia al centre de la ciutat disponibles per a vostè.

searching...

Cercant apartaments per a les dates sol.licitades

Consulta la disponibilitat d'apartaments a València

Adults i nens més grans de dos anys

Els voltants

Carrer:

De la Corregeria

Transport més proper:

Colón

A prop de:

CIUTAT VELLA. El districte de Ciutat Vella correspon a tot el nucli antic de la ciutat de València, abasta edificis històrics com el Mercat Central, la Llotja, l''Ajuntament, la Catedral de València, el Miguelete, les torres de Quart i de Serrans, últims vestigis de la muralla que protegia a la ciutat. El casc històric de València, és una de les zones d''oci amb més solera de la ciutat. Gents de totes les edats i cultures comparteixen oci, copes i diversió entre edificis senyorials, palaus amb diversos segles d''història i el seu ambient bohemi, és un lloc ideal per a caminar."

L' Apartament

  • Superfície : 100 m2
  • Capacitat : 6
  • Nom. de dormitoris:3
  • Terrassa o Pati:no
  • Num. de planta:3r
  • Ascensor:si
  • Distància centre-ciutat:està en el centre

Equipament

Llits

  • Llits individuals:1
  • Sofàs-llit dobles:1
  • Llits dobles:2

Altre equipament

  • Aire condicionat
  • Calefacció
  • Cuina
  • Estris per cuinar
  • Forn
  • Frigorífic
  • Microones
  • Rentadora
  • Rentaplats
  • Roba de Llit i tovalloles
  • TV

Condicions

  • Accés cadires rodes: no és totalment adaptat, però és possible l'accés amb cadira de rodes  no
  • Pagament del lloguer a la persona de contacte:  en efectiu o targeta de crèdit el dia d'arrivada
  • Fiança:  100 € amb targeta de crèdit
  • Hora d'arrivada:  apartir de les 13:00h
  • Hora de sortida:  abnas de les 11:00
  • Restriccions horaries del check-in:  arrivadas fins 19.00h
  • Restriccions horaries del check-out:  no hi ha restriccions
  • Consigna d'equipatge:  dins de l'apartament
  • Aigua, gas, electricitat:  inclosos
  • Fumadors:  si
  • S'accepten animals:  no
  • Restriccions per edat:  només majors de 18 anys o menors acompanyats
  • Entrega de claus:  a l'apartament
  • Neteja:  a la sortida

MAP Location map + Zoom- Zoom Reset Zoom

Preu per l'apartament CORREGERIA
del 22/11/2008 fins al 29/11/2008 per a 2 persones.

El descompte de -118.75 EUR ja està aplicat en el preu total
dies Preu diari Preu Total
7 101,39 € 709,74 €
Import Reserva
124,24 € El preu de reserva 124.236 EUR està inclòs en el preu total
Preu de l'allotjament
585,50 € en efectiu o targeta de crèdit el dia d'arrivada
  • Preu per dia i persona es de 50.70EUR
  • Per a reservar l'apartamento has de pagar l'import de la reserva, mitjançant targeta de crèdit o transferència bancaria.
Bookmark and Share

En el nostre web podrà buscar el millor allotjament a València amb la nostra àmplia oferta de cèntrics apartament a valencia. Busqui segons les seves necessitats, més ampli que albergs a valencia. Faci la reserva de l'apartament que més li agradi. Tots els nostres apartaments a València tenen la disponibilitat actualitzada al moment. No albergs valencia.

Apartament a valencia Realitzi un lloguer barato valencia. Segur que estarà més còmode que en habitacions valencia o en un alberg. Preus molt econòmics per persona.

Lloguer apartaments a València. No perdi l'oportunitat de reservar un apartament valencia al centre de la ciutat. Viurà uns dies en un bonic apartament a València, amb totes les comoditats i prestacions. estudis a valencia No dubti en posar-se en contacte amb nosaltres si té qualsevol dubte.